Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. június 27., szerda

A táborban eltöltött 17. nap! :)

Fuuu, de jó volt 11óráig aludni! :) Mióta eljöttem otthonról ilyen nem történt velem! :) Aztán 11.30kor mentünk melózni! Jó volt, kipihenve újra, feltöltődve a szabadnap és a rengeteg alvás után.

Az ebéd és a vacsi között megrendeltük a repjegyeket tábor utánra. Úgy néz ki, hogy 12én repülünk Miamiba! :))))) Aztán Miamiból 19én Bostonba, onnan 20án este busszal Washingtonba, s onnan 23án pedig New Yorkba! Ezek a jegyek már mind le vannak foglalva! Már csak szállást nézegetünk. De nekem van egy haverom Bostonban, lehet ő el tudna bennünket szállásolni arra az egy éjszakára! :) Jó lenne.

Szóval bodogság volt tegnap, s anyukámmal (igen anyu, anyukámnak neveztelek - PUSZI!! :)) is skypeoltam! S az Enivel is végre felvetttük a kapcsolatot! :) Várom, hogy bulizhassunk végre egy jót, Eni! :)

Puszi, pá! :))

2 megjegyzés: