Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. június 24., vasárnap

Szombat! (14.nap)

Haligali!! (de régen használtam ezt a köszönést) :))


Itt vagyok újra, s végre az ágyamból írom a blogom. Elég jól sikerül befognom a wifit, a többiek irigykednek is nagyokat, de szerencsére már nem kell sokat aludni, s remélhetőleg mindenki bőszen netezhet majd a kabinban. :)


Szóval ahogy írtam a hét húzós volt, a hangulat is nagyoooon rossz volt a konyhán, ám tegnap egy fordulat történt. Amikor is olyanért ´kaptunk´, ami szerintünk nem teljesen úgy volt, s valahogy a konyhafőnöknek  másképp adták a tudtára. Szóval elhatároztuk, hogy tiszta vizet öntünk a pohárba, s elmondjuk mi is volt, valamint utaltunk arra is, hogy többször mi voltunk az utolsók, akik elhagytuk a konyhát, ott hagytak, s nem várták  meg, míg befejezzük a takarítást. Ekkor a főnök cselekedett : összehívta az összes szakácsot, segítőt (rajta kívül 4 ember) persze bennünket kihagyott, s valami nagyon jót beszélhettek meg, mert délután szabadot kaptunk. :) Aludtam 5 teljes órát, mintha másképp láttam volna a világot utána, nagyon jól esett. S nem hogy szabadott kaptunk, hanem a mai nap mintha kicseréltek volna mindenkit a konyhán, újra élveztük az ottlétet. De elmesélek mindent az elejéről. :)

Szóval miután megbeszélték a dolgokat, pár órájukba tartott, bejöttek, s tudatták velünk, hogy este valami grillezés lesz, s a gyereknevelők, meg a ´rendezők´ fognak sütni, s kiszolgálni mindenkit, majd elmosogatnak. El se hittem, fuuu. Egyből mentem is aludni, kettőtől oylan hétig nyomtam, s a hatalmas grillezésre se mentem el. De amint megtudtam, hogy hamburger-húst grilleztek (mi mást), s az volt a vacsora, nem sajnáltam.

A többiek a vacsora előtt még elmentek a a Walmartba, egy nagy bevásárlóközpont, mint nálunk kb. a Tesco, van benne minden, s olyan átlagos METRO méretű. Ez Bemidjiben van, s az egyik szakács , Leslie vitte be őket kocsival, nahát. :)) Én ebből is kimaradtam, mert venni nem akartam semmit, s inkább aludtam. :) Mikor visszajöttek a városból, majd a vacsiról, felkeltem én is, ekkor lehetett 7 óra,  s elmentünk sétálni, elég szép idő volt, ahhoz képest, hogy keddtől csütörtökig esett. Vittünk plédet is, leterítettük a fák között (kimentünk a tábor területéről) s ott el voltunk magunknak. :)
Majd visszasétáltunk, zuhi, skypoltam végre az otthoniakkal, s úgy aludtam el olyan hajnali egy körül, mint akit leütöttek. :)

Ma reggel elaludtunk. :) Vagyis 7 óra 8 perckor keltünk, s 15kor kezdődik a meló elvileg. :) Hát én elindultam egy picit előbb, hogy ne nagyon legyenek ismételten mérgesek, már előre féltem Tőlük (mi csak úgy hívjuk őket, hogy öregasszonyok...Palm és Dany a testvérpár, Dany a konyhafőnök) De nem volt semmi, kedvesen köszöntek. s az utánam érkezőknek sem szóltak semmit szerencsére. :) de még így késve is, reggeli előtt olyan 15-20 perccel elvégeztünk mindent, megterítettünk, stb. Szóval nem lett volna okuk egy rossz szót sem mondani. Gyorsan befejeztük a reggeli után a mosogatást is. S kaptunk fél órával több szünetet ebédig, mint ahogy eddig szoktunk. Fura volt, sőt segítettek a dolgainkban, ha nekik nem volt semmi, akkor mogattak, segítettek pakolni, dicsérgettek. :) Megdicsérték a csizmám, szóval jó volt a munka, ki is voltam pihenve, s a hangulat is végre felhőtlen volt, sehol egy kiabálás. :) Tetszett. S vacsira az olaszunk (elneveztük Morcinak még az elején, s ezzel a ´becenévvel´ beszélünk róla), szóval Morci pizzát sütött. Jah, s ebédre volt leves is. Nem is volt rossz.

Az idő is szép volt, ebéd és vacsora között ismét vagy fél órával több szünetet kaptunk, addig kimentünk a tópartra napozni, mert végre szép idönk lett, estig, amikor is ismét szakadt egy órácskát, vagy kettőt!!! :)))

Lassan megyek aludni, ennyi lett volna a két napom röviden!! Örülök, hogy megoszthattam Veletek!!
Puszi, pá!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése