Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. június 15., péntek

Egy átlagos nap lehetett volna, ha....:D (5.nap)

Hát elképzelhetitek a fejemet reggel, a kevés alvás után. Már mióta itt vagyok, nem tudom magam kialudni, legalább annyi, hogy éjszaka nem fáztam. :DD

Többször szólt az ébresztő, de engem nem hatott meg, mit ad Isten 7.25kor felkeltem, fuuu...kiugrottam az ágyból s gyors készülődés. Bentről hallottam, hogy szakad  az eső, többiek aztán mondták is, hogy villámlott éjszaka, meg minden...hát nekem ez nincs meg. :)

Mire beértem a melóba, már csak kettőnkre ´vártak´, mivel (természetesen) késtem egy olyan 15 percet. :) De nem én voltam az egyetlen, még jöttek utánam. :) Fuhuhuuu! :) Szenvedés volt a reggel, de nevetni még bírtuk a sok ökörségen, s az estén. A reggeli a szokásos volt, főtt tojás, vaj, az édeskés kenyér, meg valami süti is...szalámit nem ismerik reggelire?, vagy nem tudom. :/ :)

Pakolás, s ekkor kaptuk a jó hírt, hogy vacsi után ismételten szabadot kapunk, mert sokan kinn fognak sütni, csoportokba szegődnek, s tábortűznél sütögetnek, juhhééé...pont jókor jött a szabad délután.

Az ebéd ma úgy nézett, hogy....sorakoztunk (ilyen még SOHA nem volt): s adták a tányérunkra a két kenyeret, abba a sonkát, arra a sajtot, arra a salátát, s össze kellett borítani, bele még majonéz, a tányérra még szórtak chipset, mert az is elhanyagolhatatlan, meg kaptunk egy kis kekszet. :)

Ebéd után pakolás, siettünk, hogy gyorsan kész legyünk, s jaaaj, sikerült megnevettetnem az olasz szakácsot Michaelt!! :))) Felnevetett, de édes volt. Elmondtam neki egy olasz (csúnya) mondatott! :) Remélem jóban leszünk, de már most is szeretjük öt! :)

Ebéd után, átköltöztünk végre a normális kis házikónkba...végre, ágyon alhatok!! :)))
Ide:

Még anyuval is beszélhettem, s neteztünk, képeket töltögettünk, kipakoltam a pakkokból, végre nem bőröndből öltözködöm! :) Csupa öröm volt ez a nap is! :)

2 megjegyzés:

  1. Adtam az erőt Michael megnevettetéséhez, látom, sikerült ;)
    Amúgy így, hogy nincsenek ott a gyerekek, kikre készültök ennyit? Mármint... írtad, hogy vacsi után szabadok vagytok, mert kinn fognak sütögetni => kik ők? :)

    VálaszTörlés
  2. Köszike! :) Hát a staff, az oktatók, a felügyelők...még csak mi vagyunk itt! :)

    VálaszTörlés