Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. június 13., szerda

Minden jó, ha szép az idő! :))

...ez azért reggel nem így volt, sajnos! :)

Sziasztok! Halihó!! :)

Este, miután megírtam a blogot, elindultunk a házikónk felé, s közben pedig havaseső esett. Hát ez azért nem volt semmi! Ahogy ´hazaértem´ bújtam is a jó meleg hálózsákomba, vagyis csak azt hittem, hogy meleg, reggel ismételten fáztam. Hűvös volt, s nedves az időjárás, de azért elmentem zuhizni, s aztán irány a konyha! :)

Konyhában semmi érdemleges nem történt, nevettünk, dolgoztunk, s nevettünk.

A reggeli és az ebéd között visszamentem a kabinba, s ott a ruháimat szortíroztam, meg a képeket mentettem el a gépbe, s aztán vissza a konyha. Az ebéd után pedig elmentünk Mártival és Danival sétálni, kimentünk a táborból, s elindultunk a földes úton. Csak mentünk, mentünk, fák vettek körül, s a fák között pedig beugrók voltak, ahol szebbnél szebb házikók épültek a tó mellett. Mintha Balaton mellett laknának, csak teljesen nyugodt környezetben, nincs szomszéd, nem járnak autók, csak nagyon ritkán. A séta után beültünk netezni a lounge-ba! :) Mindenki nagyon nyomta a facebook-ot, feltöltöttem pár képet, s nagyon elvoltunk, amikor csak észrevettük, hogy 10 perc, s űjra munkába kell állnunk. :)

Délelőttönként két szakácsnővel, Leslien kívül, Palm-mal és Dany-val vagyunk a konyhában, délutánonként pedig Micshael-lal, aki egy olasz származású macsó! ;) és Jasmin-nal, imádnivaló nőszemély. Szóval Michael ma lasagne-t fözött, /az amcsik nem is ismerték, el se hittem, nem tudták mi a neve, meg semmi. :)/ Aranyosak, nagyon, miután befejeztuk  munkánka Jasmin megkínált fagyival, nagyon nagy party-arc, énekel velük, hülyéskedik. Míg Michael próbálja magát tartani a saját, megszokott image-hoz, hogy nem nevet, hanem csak vágja a fapofákat. Olykor látjuk, hogy nevetésre  húzza a száját, de mégse. :) Szóval most azt döntöttük el a csajokkal, hogy az lesz a célunk, hogy míg itt vagyunk, addig nevettessük meg őt valahogy. :) Mindent bevetünk majd! :)

Vacsora után pedig neteztünk, sétáltunk, hülyéskedtünk, semmi extra! :) Holnap lesz az első szabad délutánunk, mehetünk a városba, már nagyon várom! De most már fáradt vagyok, szóval! Sziasztok,! Jó éjt! :)

6 megjegyzés:

  1. Viki, kezdek rászokni a bejegyzéseidre..jobb, mint egy könyv :) még-még-még :DD :-**

    VálaszTörlés
  2. http://www.youtube.com/watch?v=H7Sg3UKdaEc
    :)))

    VálaszTörlés
  3. én is olvasom! (Dia :))

    VálaszTörlés
  4. Jaaaaj, nagyon aranyosak vagytok, köszi!! :) :*

    VálaszTörlés
  5. Amilyen szar idő van napok óta mifelénk, nem csodálkoznék, ha itt is havas eső esne.

    Amúgy vedd rá a szakácsot, hogy csináljon a jenkiknek gulyást, rengeteg erős paprikával. Azonnal az eszükbe vésnék a kis jenkik, hol is van Európa, azon belül Magyarország :D

    VálaszTörlés
  6. Igen, igen...mondták, hogy csak szóljunk, ha főzni akarunk, megrendelnek mindet, s csinálhatjuk!! :)) Szóval tervezzük! :)

    VálaszTörlés