Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. június 4., hétfő

4 nappal az indulás előtt....

Hát akkor üdv mégegyszer mindenkit! Fuuu, soha nem gondoltam volna, hogy én valaha is blogot fogok vezetni. Remélem nem fogom elhanyagolni, ha már így belevágtam. Jobb megoldásnak tűnik ez, minthogy mindenkinek egyesével leírjam, mi történik velem, merre megyek, merre voltam, milyen az időjárás és még sorolhatnám. Pár barát, ismerős is ajánlotta ezt a megoldást....meglátjuk hogyan fog működni, s mennyire lesz időm, de próbállak majd nem elhanyagolni Benneteket, s értelmesen, hibamentesen fogalmazni! :))

Hétfő este van, még ismerkedem a bloggal, tervezgetem, díszítgetem, ahelyett, hogy a csütörtöki utolsó vizsgára tanulnék. Igen, jól látjátok/halljátok, még csütörtökön van egy vizsgám, s pénteken már repülök du. 2kor száll fel a repülő a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről.....na de erre majd még visszatérek!

Először is leírnám azt, (nem tudom, hogy kit mennyire érdekel, de hátha:))) hogy hogyan jött ez az ötlet, hogy én Amerikába utazzak. Több oka is van. Az első az, hogy imádok utazni, menni, csavarogni, nem bírok itthon ülni, s mindig is meg akartam nézni azt a részét a világnak, aztán szeretném az angol tudásomat fejleszteni, szeretek ismerkedni.....(pont)...(pont)....(pont)...és az sem teljesen elhanyagolandó, hogy pénzt is keresek valamennyit. Már régen hallottam egy olyan programról, hogy (csak) nappali tagozatos egyetemi hallgatóknak van lehetőségük kimenni, s ott dolgozni gyerektáborban, aztán az ott összegyűjtött pénzt helyben elkölteni, elutazni. :)

Sokat mesélt erről a volt angolt oktató tanárnőm, aki már 3x is volt kint, s hazaérkezése után csillogó szempárral mesélte a szebbnél-szebb élményeit, ekkor én még csak általános iskola végzős diákja voltam, de elterveztem, hogy ha nekem is lesz erre lehetőségem, MEGYEK! :) S íme, eljutottam egyetemre, s egyből első évfolyamon megkerestem a CampLeaders-t, akiken keresztül beteljesülni készül az egyik álmom, pénteken repülök! Elég sok papírmunka volt, ilyen dokumentumokat kellett kitölteni, olyan interjúra kellett menni, de tudom, hogy ez meghozza gyümölcsét, s szuper nyaram lesz. Dolgozni fogok, ha minden igaz konyhán, egy gyerektáborban (http://www.camptbird.com/Home.asp). Tópart mellett, (alig várom! :) ) Minnesota államban! /mellesleg ma néztem meg, konkrétan csak ez miatt a Miért éppen Minnesota? c. filmet barátném ajánlásával...elég jó kis film/  :)

De akkor folytatom ott, hogy pénteken utazom, 2kor szállok fel, s első nekifutásra Londonig megyek, az 2 és fél órás út lesz, aztán Londonból negyed hatkor indulok tovább Chicagoba, ez lesz a hosszabb, mégpedig 9 órás repülés, fuuuu, remélem nem fogom halálra unni magam! :) Aztán onnan még egy utolsó nekifutásként elrepülök Minneapolisba (1 órás út), s ottani idő szerint 23:50 lesz, azt tudni kell, hogy az időeltolódás 7 óra (ha jól tudom), vagyis nálunk már szombat reggel 6.50. Durván 13 órát leszek repülőn, s a két átszállás pedig 4 órás lesz összesen. Remélem semmi malőr nem lesz, s épségben, időben odaérünk majd. :) Nem azért írok többes számban, mert szkizofrén vagyok, hanem mert 3an csatlakoznak hozzám Budapesten, s szerencsére együtt fogunk utazni! Ennyit az utazásról, egyenlőre! :)

Viszont a hétvégén már megtörtén a búcsúzkodás is a legtöbb, hozzám közel álló emberkével, baráttal, mamával, dédivel, rokonnal, ismerőssel....A barátaimtól kaptam egy meglepetés bulit, el sem hiszem, hogy ilyet szerveztek nekem, hogy így készülődtek, szervezkedtek, s ELBOLONDÍTOTTAK :), de így volt a jó, mert annál nagyobb volt a meglepetés. :)  Majdnem mindenki ott volt, aki számít nekem. Iszonyatosan jól éreztük magunkat, vagyis én biztosan. :) Akkor itt is megköszönöm Nektek csajok, hátha olvassátok, KÖSZIKE! :) Vasárnap pedig a családdal, mamával és a dédivel volt ebéd, búcsúzkodás....

Már pakolgatom a cuccaimat is, készülődök, mindent egy helyre összegyűjtök, ami majd csütörtök este a bőröndbe kerül. A fényképezőgépünk elromlott...ááááách :S...szóval addig be kell szereznünk egyet, vagy pedig ott veszek majd, állítólag jó árban tudok ilyeneket vásárolni. :)

De most már megyek tanulni!! Legyetek jók, szorítsatok csütörtökön, kérlek! Jó éjt!

5 megjegyzés:

  1. ...jaj, Vikikém! Sajnálom, hogy nem tudtam elmenni a bulidra. Így jött össze.
    Szorítok csütörtökön! Meg utána is...

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon sajnáltam, amikor mondták, hogy meg voltál hívva, de majd bepótoljuk! ;)
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, hogy vezetsz blogot, próbálom majd mindennap olvasni :)

    VálaszTörlés
  4. :) örülök, nekem is tetszik a Tiéd! :)

    VálaszTörlés
  5. köszi :) lassan be is indulok az írással :)

    VálaszTörlés