Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. június 22., péntek

Durva hét, s még nincs vége...:) :/

Sziasztok!! Elnézést kérek Mindenkitől a pár napos eltűnés miatt. Ettől féltem, hogy eljön ez az időszak amikor alig lesz időm bármire is, köztük a blog-írásra. 

Ugye, ahogy írtam hétfő délután megjöttek a gyerekek. Azóta meg sem álltunk, s talán egy pici túlzással, csak aludni engednek ki a konyhából. :)

Picit sok a dolog, de azért elég jól bírjuk, szerencsére. Reggel bemegyünk, s a reggeli és ebéd-idő között talán 15-30 perc szabadunk van, majd az ebéd és vacsora között pedig olyan 1-2óra. Aztán jobb esetben nyolc és kilenc között végzünk mindennel. Már alig várom, hogy menjenek a gyerekek túrázni hetekre. :) Azért azt nem mondom, hogy nem érezhető egy kis feszültség, mint rajtunk, mint a szakácsokon, de remélem ez hamar lecsillapodik.

Sajnos mivel már pár napja nem írtam, nem igazán tudok felhozni semmit, hogy mi történt velem. Kedd óta esik, szinte egyfolytában, aztán ma, csütörtökön már jobb idő volt, egyszer sütött, majd jött egy pár perces zivatar, aztán megint sütött. Szóval teniszezni sem tudtunk elmenni, picit azért sétálgattunk, de az az igazság, hogy erőnk se volt semmihez. Zuhany, aztán este pletyi-partyk, majd alvás. Az egyik filmet, már hatodszor indítottam el, de még mindig nem jutottam a végére, ugyanis elalszom rajta. Pedig érdekes. :DD

Állítólag holnap lesz Michaelnek, a szakácsnak, a szülinapja, azt is tervezgettük ma, valamint rászedtük egymást, hogy menjünk el a Blue Moon-ba (kocsma) egy kis karaoke partyra. :) Jót énekeltem a csajokkal, aztán már éjfélkor jöttünk is vissza a táborba. Így se tudom, hogy hogyan fogok holnap felkelni. :/ De megérte egy picit kiszakadni a már 4 napja tartó mókuskerékből.

Mentem aludni, de amint lesz időm, ígérem, leírok mindent! :)

Puszi, pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése