Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. július 11., szerda

Hihetetlen hosszú hétfő! :) :/ (30.nap)

Azt gondolná az ember, hogy szabadnap után könnyebben felkel az ember, de hát sajna ez nem így van, főleg hogy a szabadnapot is ki kéne pihenni! :P De én még takarítok, mert nekem az jobban bejön, abból a szempontból, hogy aludhatok, s több a szabadidőm. Szóval a többiek után bementem a konyhára segíteni, mivel csak ketten voltak, s azért ketten négy helyett dolgozni...:S

Megterítettünk, s megcsináltunk mindent így is időben, reggeli után a mosogatás természetesen hosszabb ideig tartott hármunknak, de azt is kibírtuk, a reggeli, s ebéd között olyan fél, háromnegyed óránk maradt csak. Sétáltunk, elvégeztük dolgainkat, aztán mehettünk vissza konyhába. Befejeztük ott is a megterítést, étkészlet kirakás, szalvétatartók feltöltése, az ital kirakása minden asztalra, majd az ételek kiadása a gyerkőcöknek, aztán mi is ettünk ezek után, s evés után jöhet a mosogatás. Azzal is végeztünk, majd picit leütünk, s mehettünk takarítani. Szerencsére jöttek a többiek, s segítettek szóval hárman mentünk, de mire kitakarítottuk a 3 zuhanyzó-házat  mindegyikben van 6 zuhanyfülke, két wc),  mosókonyhát, az iroda épületét, a health center (ahol a nővérkék dolgoznak, laknak, s netán a betegek is) addigra 5 óra lett, s mehettünk a ´másik munkahelyünkre´ a konyhára. Ekkor éreztem először úgy igazán, hogy fáradt vagyok, s hogy már nem bírok állni. 

Ugyanazokat a dolgokat megcsináltuk vacsinál is, aztán evés után nagy nehezen nekiálltunk a mosogatásnak. Az öregasszonyok kibabráltak velünk ugyanis banana bread-et sütöttek, olyan kenyér sütő-félékben, kb 15 darabban, s azt is ott hagyták a mosogatóban, ki kellett sikálni, mert miért is ne sült volna rá a dolog, aztán Morci spagettit csinált (a fazékba nem engedett vizet, s rászáradt a spagetti) konzerves szósszal :), meg valami húsgombócokkal, s még olajos kifliket is (vagy mit) sütöttek ezt mind el kellett mosnunk, azután, hogy a gépi mosogatónál befejeztük a tányérok, poharak, s a kisebb cuccok mosogatását, áttértünk a kézire, s ott ezeket el kellett mosni, szépen, igaz, hogy lassan mint általában, de haladtunk. Jasmine otthagyott minket, miután jóllakott Morci is lelépett, majd visszajött, s leordítja a fejünket, hogy milyen lassúak, lusták vagyunk, s hogy siessünk már, mert neki menni kell, siet, NŐT AKAR FOGNI meg ilyenek. Hát nagyon felhúzott, s egy picit már a napi utálkozás után az öregasszonyok részéről, még ő is rátett egy lapáttal, ezért mondhatni visszabeszéltünk neki, mondtuk, hogy menjen, nem fogjuk elmondani senkinek, hogy egyedül hagyott a konyhán (mellesleg nem az első eset lett volna), hogy mit képzel magáról, hogy így beszél velünk. Nagyoooooon végem volt, s kikeltem magamból. 15perccel az után fejeztük be a melót, mint általában, amikor 6 vagyunk, szóval nem is értem. Visszasiettem, zuhanyoztam, s dőltem az ágyba, 10 órakor már aludtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése