Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. július 4., szerda

Eseménydús napok után! (24. nap)


Haligali! J 

Újra itt, kedd este, az ágyban írom a blogomat, helyi idő szerint 21.20 perckor! Hulla vagyok, nem unatkoztunk, ma sem, meg tegnap sem, nem úgy, mint vasárnap!
Vasárnap volt az utolsó munkanapunk az egy nap szabadnap és kettőnknek az egy hét takarítás előtt is egyben! J Már nagyon örültem, hogy lassan vége a 3 hetes monotonitásnak, s picit mást is csinálhatok, s persze leginkább annakhogy tovább aludhatom! Vasárnap nagyon-nagyon fáradt voltam, nyűgös, s már morcos is. (Morci után én érdemelném meg másodikként ezt a becenevet?! J) Szóval igen, de örültem, hogy hétfőn végre szabadnap, jó idő, s strand vár ránk! J A vasárnapra még annyit, hogy nem nyertek az olaszok, nem kapunk tiramisut! L
Hétfőn majdnem 10 óráig aludtam! De be voltam zsongva, mintha a karácsony napja jött volna el, végre kiléphettünk a táborból! Ez az egyetlen nap, amikor a csajokkal szépítkezünk, kiöltözünk, egy kis smink (mert ugye a táborban nem lehet, s kedvünk sincs hozzá), s a hajunkat is megfésüljük! J Aztán fél 11 körül indult is a kisbuszunk, vitt bennünket először is a Walmart (otthoni Tesco, lásd. előbbi bejegyzésem). Ott vettünk egy állítólag szuper tanning napolajat, amitől szép barnák leszünk! J (már az előző strandolás óta hámlik a bőröm). Aztán irány egy hotelnap a strandjára, fizetős volt, de megérte, mert igeeen jól szórakoztunk, csak kétszer jöttem ki a vízből, egyszer 10 percre,aztán meg olyan 1-2 órácskára, szóval el lehet képzelni. Sokkal szebb volt a strand is, a víz melegebb, éééééééés volt egy iceberg is a vízben, vagyis egy felfújhatós jéghegy! (majd csatolom a képeket) J Műanyag kajakok is voltak, azt is kipróbáltuk, meg vízi trambulin! J Jó volt, elszórakoztunk, mozogtunk, nevetgéltünk!
Először nem tudtam ám felmászni a jéghegyre (mászni kellett az egyik oldalon, olyan kapaszkodókon, a másikon meg csúszni vagy ugorni), fel kellett húzni magam, mintha falat másztam volna, de aztán rájöttem a technikára, s olyan 5-6szor is felmentem, majd a vízbe ugortam, sikerült egy arcost is ugornom! J úúúh, de fájt! J Jót röhögtünk magamon! Aztán labdáztunk is a vízben! Sok gyerek volt, legtöbben az apukájukkal játszottak, sőt az apukák hegyet is másztak velük, kajakoztak, meg ilyenek! J Aranyosak voltak! Volt egy kis vadorzó, asszem 8 éves kis, hosszú hajú,  indián kinézetű fiúcska, hú, csak úgy mászott a hegyen! J Arayos volt, aztán csatlakozott hozzánk, s labdázott velünk, beszélgetett. J Találkoztunk egy szíriai emberkével is, elneveztük Tökinek!!!!!! :)))))) Na vajon miért? (Szia Béci és Pipo!! J) Na szóval ő is megszólított bennünket, azt mondta, hogy szépek vagyunk, s látszik, hogy nem amerikaiak! Ő is már talán 15 éve él itt, érdekes emberke volt, csatlakozott hozzánk a hülyéskedésben! Kb. hármunktól (Márti, Dani, én) volt hangos az egész part! Aztán kajakoztunk, de persze hogy nem a kijelölt helyen, bementünk mélyebbre, aztán ott szerencsétlenkedtünk, nevetgéltünk, napoztunk!  Nagyon jó kis nap volt, ahogy írtam  ki sem mentünk a vízből! J Napközben picit szemergett az eső, de nem volt hideg. Aztán olyan 6-7 körül jöttek a felhők! Kezdett beborulni, elég csúnya látvány volt, s jöttek a villámok is, erős csapások! Tőlünk távolabb voltak, valahol a tó fölött, mi elkezdtük fényképezni a villámokat, szépnek találtuk, de aztán közeledett felénk is. Siettünk be a hotelba, ott ettünk, mert a jegyhez kaptunk egy 1 dolláros utalványt, amit felhasználhattunk az étteremben! Éhesek voltunk, én ettem egy gyros-os salátát, tortillában, persze a hasábburgonya sem maradhat el! Fincsi volt, de éreztem, hogy fagyasztóból származik! :P S ez időközben pedig kintről behallatszottak az erős csapások, égzörgések! Aztán vártuk a kisbuszt, amit 9re ígértek értünk. Nem jött, nem jött, s nem jött. Negyed kilenc körül jön hozzánk a recepciós, hogy hívnak a táborból, a Réka beszélt velük, s mondták, hogy picit késni fognak, nem mondták miért! Aztán hívtak olyan háromnegyed 10 körül is, hogy lehet nem tudnak értünk jönni, s ott kell aludnunk a hotelban! J Ennek nagyoon megörültünk, belegondoltunk, hogy újra normális ágyban, ágyneműben, hajszárítóval, meg ilyenek! De mondták, hogy még  visszahívnak, hogy pontosítsunk! Aztán csak megjelent egy csaj kocsival a táborból, s mondta, hogy hatalmas vihar volt a táborban, fák dőltek ki, eltorlaszolták az utat, a gyerekek a lodge alatt (kis piceszerű), s nem tudjuk mi lesz, de el visz bennünket egy hotelbe Bemidjibe, s majd még meglátjuk! Elmentünk abba a hotelbe, de útközben Bemidjiben, láttunk fákat, tövestől kifeküdve az utakon, kertekben! Érdekes látvány volt, sötét (mert az áram is kiment a táborban is és a városban is), s tűzoltók futkostak.  Egy gyönyörű hotelba mentünk, ott voltak azok, akiknek szintén szabadnapjuk volt, s megúszták a tábori vihart. Kaptunk jégkrémet! :P S vártunk, beszélgettünk. Majd olyan 11 óra körül hozták a hírt, hogy ott alszunk a hotelba, újra visongás, örülés, el is felejtettük a vihart. J Felmentünk a gyönyörű szobába, aztaaaa! Kb. mint Londonban, sőt. Majd egy szobából, átvittek egy másikba, egy nagyobba, ahol jobban elfértünk nyolcan, ketten le is tudtak zuhanyozni (szerencsések), amikor ismét kopogtattak, hogy mehetünk a táborba, mert sikerült az utat megtisztítani! :/ Jaaaaj, de nem baj, amúgy is kíváncsiak voltunk a kis kabinkánkra, meg a cuccainkra, hogy hogyan is néznek ki, s hogy nem vitte-e el a vihar. A fiúk eközben jacuzziztak, szaunáztak, mert nekik több eszük volt! :/

Nagyon fáradtak voltunk, elmentünk a tábor egyik bejárata felé, de átirányítattak a másik útra, mert valami eltorlaszolta az utat. Bementünk a tábor területére, elég szörnyű látvány volt, sok fa kicsavarodva, egyik a Leslie autóján, másik az egyik kabinon, harmadik a zuhanyzó-házon. Ahogy az autóból megláttuk a mi kis The Waterhole-unkat (kabinunk) elkezdtünk tapsolni, s örülni. De gyorsan le is higgadtunk! Kiszálltunk a kocsiból, s Tracy (főnöknő) várt bennünket, elmondta, hogy kb. mi történt, hogy nincs áram, hogy a mi kabinjaink épségbe vannak, azért jöhettünk vissza, hogy nem próbáljunk feltenni a netre a képeket erről táborról, mert akkor repülünk.....nagyon  nem látszott rajta, hogy félne, vagy elszomorodott volna. Aranyos volt, sajnáltuk, de próbálta tartani magát. Olyan éjfél már elmúlt amikor visszamentünk a kabinba, s mindenünk száraz volt! :))))) Az ablakunk nyitva, de nem esett be az eső! Örültünk neki! De elhatároztuk, hogy holnap mindenki felkel, s bemegyünk a konyhába fél 8ra megnézzük, mit kell segíteni!

Reggel nehezen keltem, fáradt voltam, de menni kellett, s akartam is segíteni. Elég csúnyán nézett ki a tábor, de már az áram visszajött (gondolom egész éjszaka azon dolgoztak). Bementünk a konyhába, Palm és Dany még nem voltak bent, mert nem tudtak bejönni a fák miatt, de azért pár óra múlva sikerült nekik is befutni. Leslie volt egyedül a konyhán, segített neki egy lány, de aztán mi is megérkeztünk, mosogattunk, megnéztük a hűtőket, mivel sokáig nem mentek. Nem lett nagy kár. Készítettük a reggelit, megtálaltunk. Összefogva sikerült mindent szépen megcsinálni. Reggeli után én és Dani elmentünk takarítani, a két zuhanyzó-házat ki kellett takarítani, a harmadikat ugye a szél tönkre tette. Elég gyorsan sikerült végeznünk, már ebédre, aztán ebéd után pedig lementünk a tópartra, az egyik házat, a melyiknek nem volt oldala, s abban voltak a mentőmellények, meg a különféle vízi cuccok, az oldalán feküdt, felfordította a szél, a stégen felszakította a deszkákat, s még nem is láttam mindent! :/ Ebéd után, ami csak szendvics volt, elmentünk még fát rakni, ágakat szedegettünk, tördöstünk, a nagyooon nagyon melegben. Iszonyat volt, fárasztó munka, s izzadtunk, szenvedtünk! Mondjuk én élveztem is mondhatni, jobb volt, mint a konyhán, s segíteni akartam, s szeretek fákat tépdesni, hasogatni! J A többiek mondták is, hogy te vagy a nap hőse, meg hogy látni, hogy faluról vagyok! J Vicces volt! Szóval sokat melóztunk, aztán zuhni, mentünk vacsizni, s vacsi után mosogatás, 8ra befejeztünk mindent, aztán ismét zuhi, mert megizzadtam, tényleg nagyon meleg van! S most már vár az ágy! Fáj mindenem, a karom a tegnapi mászástól a jéghegyre, a lábam a nem tudom mitől.... Jó pihenni, most olyan kellemesen fáradt a testem!

Sziasztok, jó éjt! J

5 megjegyzés:

  1. Büszke vagyok rád Vikikém :D csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Oh, köszönöm, köszönöm!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem véletlenül mondom folyton, hogy kemény csaj vagy :D
    "Pörölyöklű Viharharcos Viktória"
    Respect!!

    VálaszTörlés
  4. Jaaaaj, dilinooo!! :))) Legyen már az első szó is V-betűvel kezdődő, kérlek!! :)

    VálaszTörlés
  5. Felőlem lehet, Vpörölyöklű, csak ezt nehéz, és röhejes kiejteni. :D

    VálaszTörlés