Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. július 19., csütörtök

Back to the kitchen!!! :) 37. - 39.nap

Csőváz!!!

Manapság ez a köszönésünk. Mindig ezt mondjuk, s már a szlovák kolleginánk is megtanulta! :) 

Hétfőn kezdődött a korai kelés, s az ezzel járó problémák. Egész héten a konyhában próbáltuk fenntartani a jó hangulatot, néha sikerült, néha nem. :)  Sokmindent bevetettünk, hogy picit jobb kedvünk legyen: énekeltünk, vicceket meséltünk, barkóbáztunk (munka közben), füttyögtek (a többiek, mert én nem tudok), de tartottam jazz napot, vagyis zongoráztam (úgy, hogy nem tudok zongorázni :))) szóval minden volt. Az öregassuonyok is picit lenyugodtak, szóval jó minden. 

Hétfő délután megcsináltam az úszás-tesztet az újonnan érkező gyerkőcökkel, vicces volt, ahogy mentőmellényben felvonulok velük. A sok kis apróság, s én meg közözzük. Annyi volt ez a teszt, hogy egy kört kellett úszni mentőmellényben, aztán azt levetni, s 10 percig megállás nélkül úszni, ha ezt  sikeresen teljesítetted, akkor pedig még két percig háton lebegni a víz felszínén. Nekem szerencsére sikerül, csak annyi volt a gond, hogy tóban csináltuk ezt, s fújt a szél, s hullámzott a víz, szóval nem volt annyira egyszerű. :) Örültem, hogy megcsinálhattam, s hogy sikerült. A lehetőséget köszönhetem annak a lánynak, aki járt utánam, hogy mikor mehetek megcsinálni. Ő a vízparton olyan nagyobb felügyelő, szóval aranyos volt tőle. S még köszönhetem a kétszemélyes Fan Clubomnak, vagyis Mártinak és Daninak, akik kijöttek velem, s szórítottak a stégről, hogy meg legyen, valamint fotódokumentációt is készítettek minden egyes mozdulatomról. :)

Aztán ma, vagyis szerdán pedig elmentünk lőni, valami vadászfegyverekkel (sajnos nem értek hozzá:)). Ezt is az ottani felügyelőnek köszönhetjük (s Rékának is), aki volt olyan kedves, s tegnap este bejött hozzánk szólni, hogy másnap délelőtt 10től miénk a lövölde. Hatalmas élmény volt, sajna csak kétszer lőttem ki 5-5 golyót, de majd megyünk legközelebb is. A rengeteg 19pontot tudhatom magaménak, amit az 5 lövésből szedtem össze. :) Mellesleg a maximum talán 50. :DD Aztán délután pedig elmentünk a lovakhoz, áááá, de édik. Sajna mi nem lovagolhatunk, mivel a biztosításunk nem fedezné, ha valami baj történne velünk lovaglás közben, szóval nem is engednek. De legalább bemehettem hozzájuk, s megsimizhettem öket. :)

A héttel csak annyi a problémám, hogy keveset alszom, hétfő hajnali 4kor feküdtem le, s 7kor keltem, másnap filmeztünk este hajnali 1ig, valamint Rékának, aki szülésznőnek tanul voltak oktató filmjei a szülésről, betegségekről , császármetszésről, hát miért is ne néztük volna meg. :)))) Érdekes volt látni. Akkor is olyan hajnali 2kor mentem aludni. Aztán másnap pedig éjfélkor. Szóval keveset alszom, ma döntöttem el, hogy időben elmegyek, de ahogy nézem ez se lesz előbb 11 óránál. Sajnos a netes találkozót is le kellett mondanom anyunak (bocsi ezért :))) 

Szóval röviden, tömören ennyi lett volna a hetem, eddig. Még holnap melío, aztán péntek szabadnap!!!

Legyetek jók, s ha netán hétvége előtt nem jelentkeznék, itt szeretnék minden kürtinek, barátomnak, ismerősömnek, blogom olvasójának, akik részt vesznek a kürti pincefesztiválon, kellems hétvégét, jó időt, finom borokat, jó társaságot, fergeteges hangulatot, s jó szórakozást kívánni. Kürtiek tudjátok, csak úgy csináljátok, ahogy szokás mifelénk!! :) Majd gondolok Rátok!

Neked pedig, Lilafecske, mindent bele ám!  :)

Puszi!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése