Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. július 25., szerda

7. hét kezdete (44. - 45. nap)

Újra hétfő, újra kelés, újra elkésés, újra..., újra....., újra.... DE! Délután voltunk egy picit kézműveskedni, jaaaaj, aranyosak voltak a lányok, s segítőkészek. Sokminden közül lehetett választani, hogy mit lehet csinálni. Pl. batikolás (nagy divat errefele, szinte nincs olyan ember a táborban, akinek ne lenne legalább egy batikolt pólója, még az öregasszonyoknak is van, s büszkén is viselik :)), aztán még barátság-karkötőt, gyertyát, hajgumit, s maszkot az arcunkról. 

Én a maszkot választottam, mondjuk nem tudom még, hogy hogyan fogom hazavinni, talán sehogy.  :) Lehet itt hagyom a kabinunkban, s jövőre, akik jönnek, hátha megörülnek neki. :) Szóval jópofa dolgok ezek, s ami a legfontosabb az idő is kellemesen telt, s gyorsan. Nemcsak az arcomról készítettem gipsz-lenyomatot, hanem a hüvelykujjamról is, ahogy egy ´jól érzem magam´ (talán így nevezik?!) jelet mutatok. Azt mondták a csajok, hogy ez a kézjel jellemző rám..nem is tudom miér?t! :)

Szóval ezt így megcsináltuk, aztán elvonultunk vissza a  konyhába, majd este netes találkozó, s alvás azzal a tudattal, hogy másnap csak 11kor kelek, DE! :) az este folyamán, vagyis már reggel 6kor egy nagy sikolyra kelt fel az egész kabin, Márti sikított, s őt reflexből követte Réku és Réka. :) Mindenki felébredt, s kiderült, hogy a sikoly oka egy egér volt, aki konkrétan a Márti ágyában, s Márti fejénél járkált. Szóval gyarapodott társasáunk, 6unkon, mókuson s a pókokon kívül van egy egérkénk is. Hát nem csodálatos?! :)

Szerencsére nekem sikerült gyorsan visszaaludnom, aztán 11kor keltem, kitakarítottunk, olyan 2 óra alatt. Nem mentem kifesteni a maszkomat, inkább pihentem de már holnap, vagy valamelyik nap visszamegyek, s kidíszítem. Ha minden igaz, akkor holnap délután kovácsolni megyek, kíváncsi vagyok rá! :) Szóval ma nem történt semmi érdemlges, esetlag annyi, hogy ismét special day volt, vagyis fincsi kaják, s éneklő-táncoló gyerekek minden étkezésnél. Aztán este elmentem futni, olyan 20 percet futottunk, 1,5km-et. Teljesen le vagyok ezen döbbenve....














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése