Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. augusztus 1., szerda

A maszk :)) (49. nap)

Szombaton én voltam a soros a takarításban. Olyan jó volt kipihenten ébredni, s gyorsan, olyan 2 óra alatt lezavarni a takkerolást, Délután pedig elmentem maszkot festeni,mert már úgy jöttek utánunk az ezeket felügyelő/tanító lámyok, hogy mikor megyünk, vár a maszkunk. Nem igazán volt ötletem, hogy hogyan festjem ki, míg vígül a ´tetszikelős´ ujjra adtak ötletet. Mi más lett volna a mai modern világban, mint egy Facebook LIKE. A maszk teljesen spontán alukult ki így, a tollakat viszont szintén ajánlották, s fel is dobta szerintem. Szerintetek?


Hát mire visszavittem a kabinba nekem is megtetszett, s mindenki nagyon megdicsérte. Colorful, az egyik lány, aki a kézműves házikónál segítkezik, s végigkísérte a mű születését, azzal illete, hogy még ilyen szépet nem látott! :) Hát talán a csíkos és a kockás maszkoktól (amit általában a gyerekek kreálnak) picit másabb De jól esett természetesen! :) Aztán a kabinban elkezdtünk vele ökörködni:




Eszti előbb bement a konyhában, hogy vacsira csináljon nekünk finom olivás-fahéjas csirkecsíkokat, rizzsel, mivel már sokadszorra főzik ugyanazt, Takkot, vagy legalábbis annak az utánzatát. Én meg kitaláltam a Rékával, hogy dagasztunk lángost, mert már vagy 3-4hete az után csorog a nyálunk. Aztán betesszük a hűtőbe, s majd ha ismét valami unalmas étel lesz, kisütjük. Így is történt, picit akadályokba ütköztünk, mivel a kg-ot font-ra kellett váltogatni, meg aztán élesztőből csak száraz volt (mi azt otthon nem igazán használunk), a liszt is más, mint otthon. Sokat bajlódtunk vele, mert nem akart összeíálnni, gyúrtam kézzel, lábbal, öntöttük hozzá a lisztet, de aztán csak sikerült...nem is akárhogy!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése