Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. augusztus 5., vasárnap

Utolsó vasárnap a táborban!! (57. nap)

Halihooo!!

Régen jelentkeztem, sajnálom! Minden rendben velem, élek és virulok, s már nagyon erősen számolom vissza a napokat. Már vagy egy hónapja elkezdtünk ezzel ´foglalatoskoni´, mivel van egy falinaptár a konyhában, s ott jelezz(t)ük a fontosabb napokat (szabadnapokat) valamint húzzuk ki, ami már elment. :)

Most nagyon nem történik velünk semmi érdekes, csütörtökön volt az utolsó szabadnapunk, még a kirándulások előtt megvettem pár cuccot, főleg tisztálkodási szereket. Aztán a városban volt egy Sárkány-hajó fesztivál, oda is elnéztünk, lefeküdtünk a tópartra, s csak nézelődtünk, kismilliószor elmondtuk, hogy ez az utolsó napunk Bemidjiben, ez az utolsó, hogy itt ülünk, hogy átmegyünk a hídon, hogy abban a Mekiben eszünk a megszokott helyünkön. HIHETETLEN! De már elég volt az ittlétből, többet akarok látni Amerikából, emberekkel ismerkedni, ami itt nem igazán sikerült. Nem is tudom, hogy kinek a hibájából? Az enyémből vagy az amcsiékéból vagy abból, hogy kevesen vagyunk a táborban, ez egy brutálisan kis tábornak számít, ezt lehet ezen is érezni. Szóval már elég volt. Nem tudom, hogy jövőre vissza jövök-e ide, Amerikába szeretnék, de nem hiszem, hogy ebbe a táborba igen.

Szóval a hét elég unalmas volt, sokat filmeztünk, valamint lefoglaltunk két túrát, amit majd Floridában Miamiból teszünk meg, az egyik Everglades Nemzeti Parkba visz bennünket, ahol ilyen motoros hajókban ülve, krokodilokat nézünk majd, valamint krokodil show, meg hasonló krokodilos dolgokon veszünk majd részt. (majd teszem fel a képeket.) Addig illusztrálnám internetről letöltött képekkel:

A másik túra pedig Key Westen lesz, ami város és sziget is egyben.  Itt található az Amerikai Egyesült Államok legdélebbi pontja, a kis kövön, ami ezt jelzi is, az is leolvasható, hogy attól a ponttól számítva mindössze 90 mérföldre (140 km) van egy másik sziget, egy másik világ, Kuba. Állítólag nagyon kis nyugodt hely ez a város, s gyönyörű tengerpartja is van, valamint a vízalatti világ csodálatos. Szóval reggel indulunk oda busszal, s olyan 7 órát leszünk ott, addig csak körbejárjuk a fontosabb helyeket. Valamint még befizettünk egy snorkelingre is, vagyis (pipás) búvárkodásra ott, Key Westen. Fuuuu, mindig is szerettem búvárkodni, nagyon kíváncsi vagyok. A héten vettem egy víz alatti fényképezőt is, szóval remélem majd azok visszaadják, hogy mit is láthattok majd élőben. De addig egy kis ízelítő (netről):

Ez az a kő!

Key West

Snorkeling!!!! :))
Szóval nagyon várjuk már az élményeket, szerintem aludni is alig fogok, hogy mindent megnézhessek. Nem semmi kihívás ez, érzem, hogy kalandos lesz. Imádom az ilyen helyzeteket. :)

Aztán a héten nagyon hidegre fordult az időjárás, ma reggelre összefagytam. Olyan, mint az első hetekben. :/ Állítólag a tábor végéig már ilyen is marad, de nem baj, annál jobb lesz a nyárba csöppenni majd. :) Tegnapelőtt este zuhogott az eső, s az időjárásjelentő rádióba bemondták, hogy 100km-re tőlünk tornádó van. Már kínomban arra gondoltam, hogy végre történik valami érdekes!!! Már mindegy mi, csak más, mint minden egyes nap. Persze esőn kívül nem történt semmi más, szóval megúsztuk! :)

Valamint, újabb feladatok várnak ránk a konyhában, mindent el kell készítenünk jövőre, letisztítani, a hűtőket rendbe rakni, a mosogatókat, az edényeket. De már CSAK 6 NAP! :) Azon szoktunk röhögni, hogy új várjuk, mint a karácsonyt. Vagy még jobban?! :)

1. Ne feledd Viki a kevesebb néha több, nem kell mindent megnézni mert akkor mi marad legközelebbre. Inkább nézz körül egy helyen rendesen, mint sokon csak futólag! /Ede/

2. Van benne valami, köszönöm a tanácsot! :) Csak hát kis telhetetlen vagyok, s nagyon sokat néztünk utána a dolgoknak, s úgy próbáltuk elosztani, hogy egy helyre legyen elég iőnk.A javaslatokból táplálkoztunk, amiket a neten találtunk, majd meglátjuk...:)