Camp Thunderbird, Bemidji, Minnesota

2012. augusztus 1., szerda

Nyami - nyami! (51.nap) :))

Hétfő, újra takarítás, mivel vasárnap konyhán voltam,s este skype-oltam anyuékkal, mamával, sőt még unokatesómmal is és a kis Fannival, olyan aranyos, leírhatatlan. Már alig várom, hogy játszhassak vele. :)
Hétfőn Danival mentem takarítani, húztunk magunk után egy kiskocsit, hogy ne keljen cipekedni, viccesen nézhettünk ki, de sebaj. :) Tele volt wc-papírral, tisztítószerrel, söprű, felmosó....:)

Délután lazultunk, majd bementem a konyhába, hogy megcsináljam a lángost. Picit rettegtem, féltem, hogy beégek vele, Eszti jött nekem segíteni, hogy míg én széthúzom, formázom, addig ő süti. Nekiálltam, kivettem a hűtőből a tésztát (szépen dagadt a hűtőben is), beolajoztam a kezem, s indult a mandula. De aztán valahogy nem volt, jó, szakadozott a tészta, nem tudtam széthúzni, gondoltam, lehet, hogy fel kéne picit melegednie?! A lényeg, hogy azt a kis nyomorékot, az elsőt, betettük az olajba, szépen megsárgult-pirult, kivettük, félve megkóstoltam, ééééés, NYAMIII, igazi lángos, mint otthon, ááááá.  Bejöttek a többiek is,  az elsőt elosztottuk, örültünk neki, egyből mosoly ült mindenki arcára!  Hogy lehet így egy lángosnak örülni?! :) Képek is készültek:

Itt még izgulva....:)


Sikerüüült!


Csináltunk sós-fokhagymás vizet is rá, igazi fokhagymából, nem porból, nem spray-ből :), s alig vártuk, hogy ehessünk végre. Amikor megéreztem az illatát, mindig éhesebb lettem. :) Ahogy a gyerekeknek kiadtuk a kaját, a spagettit :), mi is nekiestünk:



Aztán jött a főnök, Michael, s meghívtuk őt is asztalhoz. Meséltük, hogy ez a lángos, mi nagyon szeretjük otthon. Megcsináltam neki, jó fokhagymásra, tejfőlösre, sajtosra, s íme:


Nagyon elnyerte tetszését, kivitte Trace-nek is, a feleségének, s aztán ő is jött be a konyhába, hogy ez nagyon finom volt, köszönik, nagyon izlett,  teljesen el voltak ragadtatva. :)

Szerencsére, nem csak azoknak ízlett, akik még nem ettek ilyet, hanem azoknak is, akik már kóstolták otthon, s tudják milyen a finom lángos. Mire visszaértem a kabinba egy ilyen levél várt rám, Rékutól:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése